Indlæg skrevet d.

8. januar 2018

Sådan arbejder du med PR & Branding

Kategori:

Simpel 5 trins guide

Herunder finder du en simpel guide til, hvordan du kan komme i gang med, at arbejde med PR & Branding for din egen virksomhed. Guiden indeholder de 5 overordnede punkter, som du skal fokusere på, for at få udviklet en fyldestgørende PR & Branding strategi samt plan. Dette skaber fundamentet for en succesfuld PR & Branding kampagne for din virksomhed.

Skulle du have spørgsmål eller andet, er du altid meget velkommen til at kontakte os på 69 15 16 57.

Nedenfor ses arbejdsprocessen ved opstart af PR & Branding

Behovsafdækning / ønskede identitet m.m.
Først og fremmest skal det besluttes, hvilken identitet som ønskes, for at kunne træffe bevidste valg i forhold til at få modtageren til at få den korrekte opfattelse

Vurdering af nuværende brand, udarbejdelse af målsætning – PR & Branding strategi.

Brandet vurderes for, at kunne anskueliggøre styrker og svagheder, som skal handles ud fra. Dertil planlægges forløbet i forhold til det ønskede mål.

Planlægning af aktiviteter – Content plan

Samtlige aktiviteter planlægges på baggrund af målsætningen, forløbet, identiteten fokusområder m.m.

Udarbejdelse af content, pressemeddelelser, m.m.
Content udarbejdes ud fra content planen

PR & Branding projekt igangsættes

Den aktive del af forløbet igangsættes, som løbende skal vurderes, optimeres og tilrettes i forhold til opnåelse af målsætningen.

Indlæg: 1 af 3

Hvordan kan PR & Branding gavne din virksomhed?

Indlæg: 2 af 3

PR & Branding “Før” og “Efter”

Indlæg: 3 af 3

Sådan arbejder du med PR & Branding

Ønsker du at blive klogere på online markedsføring?

Følg os på de sociale medier og se når vi kommer med gode råd til online markedsføring.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Skriv dit navn og nummer nedenfor, så ringer vi til dig.

error: UPS! Indhold er beskyttet