The Cocktail Site

Dilemmaet for mange nyopstartede virksomheder er som regel, at man mangler kunder og ikke har det store budget til at markedsføre sig.

Det var denne udfordring The Cocktail Site stod foran, da de kom til Konkurrence Kompagniet. Her fik de hjælp til at udnytte deres budget bedst muligt, og efter kort tid fik de fire store nye kunder.

Kundens vej til succes

Denne kunde har opnået stor succes gennem følgende produkter:

” Konkurrence Kompagniet ApS, er en af de vigtigste sparringspartner, som jeg har. De er nogle af de bedste (om ikke de bedste) indenfor deres fag og jeg kan varmt anbefale dem til alle! Jeg har kun haft gode oplevelser med dem, bare tag et kig på min fantastiske hjemmeside! Plus, deres fantastiske service er virkelig en man skal lede længe efter, de er altid klar på at give en hånd, med en god, målrettet og konstruktiv bemærkning. Med andre ord er JEG EN KÆMPE OG TAKNEMMELIG FAN

Skrevet af: Thomas Ziefieldt Bil Pedersen
|
Jeg er super glad for det stykke arbejde I har lavet. I har lyttet til mig og jeg føler mig overhovedet ikke overset eller udenfor processen
|
Jeg synes, at jeg har fået en fantastisk løsning af Konkurrence Kompagniet. I har sørget for at min AdWords spiller 100%

Som relativ nystartet virksomhed havde The Cocktail Site brug for nye kunder, men havde kun et lavt markedsføringsbudget.

The Cocktail Site kom til Konkurrence Kompagniet, mens det stadig var en forholdsvis nystartet virksomhed. Derfor havde de ikke det helt store budget til at komme i gang med.

Som nystartet stod virksomheden overfor de klassiske udfordringer med at få lavet en hjemmeside og begynde en markedsføringsindsats for at få skub i forretningen.

Den store udfordring var således at starte helt fra bunden med at skabe vækst i virksomheden.

Konkurrence Kompagniet leverede en hjemmeside, der afspejler virksomheden, og fandt de rigtige AdWords. Begge dele havde til formål at give The Cocktail Site nye kunder.

Når budgettet ikke er stort, er det endnu vigtigere at være sikker på, at hver en krone bruges optimalt.

En ny og opdateret hjemmeside, der formidler The Cocktail Site’s ydelser og afspejler de værdier, som virksomheden står for, var første skridt på vejen.

Derefter startede Konkurrence Kompagniet en række forskellige splittest for at finde ud af, hvilken markedsføringskanal The Cocktail Site’s budget skulle gå til. Her blev det tydeligt, at pengene ville blive brugt bedst gennem AdWords.

Konkurrence Kompagniet hjalp The Cocktail Site med sine AdWords og skaffede dem fire større kunder på meget kort tid.

Med en ny hjemmeside og de rigtige AdWords gik det stærkt for The Cocktail Site, der efter ganske kort tid fik fire større kunder.

I samarbejde med The Cocktail Site opstillede Konkurrence Kompagniet en målsætning for den periode, hvor samarbejdet stod på.

Målsætningen blev indfriet med stor succes og en tilfreds kunde.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Skriv dit navn og nummer nedenfor, så ringer vi til dig.

error: UPS! Indhold er beskyttet