Indlæg skrevet d.

22. september 2017

PR & Branding “Før” og “Efter”

Kategori:

Før

Før du begynder at arbejde med PR & Branding, er det vigtigt, at du og din virksomhed har fastlagt sin identitet, eller ønskede identitet. Dette er fundamentet for de aktive dele af arbejdsprocessen.

5

Der skal altid udvikles på dit brand
I forhold til din virksomheds brand, er det noget som der altid skal arbejdes på og udvikles på. Det er derfor ikke tilstrækkeligt, kun at arbejde med PR & Branding i en kortere periode.

5

Potentielle kunder skal vælge dig frem for konkurrencetid
Hvordan kunderne forstår dit brand bør altid være af højeste relevans for dig og din virksomhed, da dette har en altafgørende indflydelse på om kunderne køber hos dig eller din konkurrent.

Efter

Der findes som sådan ikke en “efter” situation, med mindre du har valgt at dreje nøglen om.

5

Træf bevidste valg så du opfattes korrekt
Alle virksomheder arbejder ubevidst med sit brand, men det handler om at træffe bevidste valg i forhold til, hvordan du ønsker at blive opfattet af dine kunder samt potentielle kunder.

5

Ting tager tid og bliver ikke ændret natten over
Bevidste handlinger, som er nøje planlagt, kan effektivt ændre dit brand og/eller hjælpe til den rette opfattelse. Dertil skal det tilføjes, at en branding process mange gange er foretaget over længere tid, da forbrugerne ikke ændre mening/holdning til dit brand over natten. Dette er også afhængigt af forskellige parametre som f.eks. dit nuværende brands styrke, eller virksomheden levetid.

Indlæg: 1 af 3

Hvordan kan PR & Branding gavne din virksomhed?

Indlæg: 2 af 3

PR & Branding “Før” og “Efter”

Indlæg: 3 af 3

Sådan arbejder du med PR & Branding

Ønsker du at blive klogere på online markedsføring?

Følg os på de sociale medier og se når vi kommer med gode råd til online markedsføring.

Din vej til succes starter her

Ønsker du at din virksomhed får endnu større succes?

Skriv dit navn og nummer nedenfor, så ringer vi til dig.

error: UPS! Indhold er beskyttet